Divadlo Hvozdná nabízí k pronájmu sál s divadelním klubem pro oslavy, školení a akce všeho druhu (kapacita cca 100 osob). Možnost pronájmu také samotného divadelního klubu. Pomůžeme vám zajistit také ozvučení naší zvukovou aparaturou, projekční plátno s projektorem, mikrofony atp.
CENÍK SÁL + DIVADELNÍ KLUB
Plesy, taneční zábavy (pořadatelem je místní organizace, sdružení) | 5.000,- |
---|---|
Plesy, taneční zábavy (pořadatelem je organizace, sdružení z jiné obce) | 8.000,- |
Svatební hostina (nevěsta nebo ženich je občan Hvozdné) | 4.000,- |
Svatební hostina (zájemce z jiné obce) | 7.000,- |
Silvestrovská zábava (pořadatelem je místní organizace, sdružení) | 6.000,- |
Silvestrovská zábava (pořadatelem je organizace, sdružení z jiné obce) | 11.000,- |
Oslava (zájemcem je občan s trvalým pobytem ve Hvozdné) | 4.000,- |
Oslava (zájemce z jiné obce) | 6.000,- |
Nekomerční akce (firemní, koncerty, výstavy, prezentace) | 6.000,- |
Komerční akce (firemní, koncerty, prodejní výstavy, prodejní prezentace, natáčení reklamy, filmů) | 12.000,- |
Smuteční hostina | 1.500,- |
CENÍK DIVADELNÍ KLUB
Svatební hostina (nevěsta nebo ženich je občan Hvozdné) | 2.000,- |
---|---|
Svatební hostina (zájemce z jiné obce) | 3.500,- |
Silvestrovská zábava (pořadatelem je místní organizace, sdružení) | 3.000,- |
Silvestrovská zábava (pořadatelem je organizace, sdružení z jiné obce) | 5.500,- |
Oslava (zájemcem je občan s trvalým pobytem ve Hvozdné) | 2.000,- |
Oslava (zájemce z jiné obce) | 3.000,- |
Nekomerční akce (firemní, koncerty, výstavy, prezentace) | 3.000,- |
Komerční akce (firemní, koncerty, prodejní výstavy, prodejní prezentace, natáčení reklamy, filmů) | 6.000,- |
Smuteční hostina | 750,- |
SÁL SE SAMOSTATNĚ NEPRONAJÍMÁ.
Ceník je platný od 1. 10. 2024.
K ceně pronájmu připočítáváme náklady za skutečně odebranou elektrickou energii, plyn, vodu, náklady na praní ubrusů a utěrek, příp. náklady za úklid zvlášť znečištěných prostor a za poškozené či chybějící vybavení budovy.
V ceně nájmu je 1 den na přípravu pronajatých prostor nájemcem (uspořádání stolů a židlí, výzdoba, vlastní zásoby jídla a pití, ...), 1 den vlastní akce a 1 den na úklid, vyklizení a předání pronajatých prostor zpět pronajímateli.
Za každý den nad tento stanovený rozsah náleží pronajímateli nájem ve výši 700 Kč/den.
Máme k dispozici 36 rozkládacích stolů a 240 židlí, které jsou při oslavách, plesech apod. rozmístěny nejčastěji v sále – hledišti a na jevišti. Při představeních je kapacita hlediště přibližně kolem 200 sedících diváků. Při uspořádání se stoly je běžná kapacita sálu a jeviště celkem asi 150 sedících osob. Část sálu – hlediště, slouží k sezení a také jako taneční parket. Vybavením divadelního klubu je myšleno kuchyňská linka (plynový sporák, lednice, myčka nádobí, chladnička nápojů, rychlovarné konvice), zapůjčení talířů, příborů, sklenic, hrníčků, (jídelní servis max. pro 60 osob) apod.
Podle konkrétní domluvy si může zákazník den před plánovanou akcí přivézt vlastní zásoby a připravit si sál (uspořádání stolů, židlí, výzdoby sálu, apod.) podle svých představ. Při větších oslavách je zákazníkovi k dispozici také jeviště, popř. další prostory podle konkrétní domluvy.
Zapůjčení kávovaru | 300 Kč/akce |
---|---|
Zapůjčení výčepního zařízení | 350 Kč/akce |
Pronájem data projektoru + promítací plátno + obsluha | 400 Kč/hodina provozu |
Zapůjčení osvětlovací techniky, reflektorů | 400 Kč/den (plus práce technika 200 Kč/hod.) |
Zapůjčení zvukové aparatury | 500 Kč/den (plus práce technika 200 Kč/hod.) |
Před hlavním vchodem do divadelní budovy je možnost posezení na lavičkách. Před divadlem je také parkoviště pro 8 osobních vozidel, u kterého je zatravněné prostranství a v jeho sousedství dětské hřiště.